منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جدول زمانبندی ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

تمدید زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت
با توجه به درخواست مکرر داوطلبان، مھلت جدیدی برای ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات از تاریخ ۹۹/۴/۷ تا ۹۹/۴/۸ در نظر گرفته شده است. لذا افراد میتوانند در این تاریخ نسبت به ثبت نام یا ویرایش با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدامات لازم را انجام دهند. جدول زمانبندی بر اساس شرایط حاضر به شرح زیر (جدول شماره ۱) میباشد. در صورت ایجاد ھرگونه تغییر، مراتب بلافاصله از طریق ھمین سامانه اطلاع رسانی خواھد شد. لازم است داوطلبان جھت اطلاع از آخرین تغییرات ھر روز سامانه را ملاحظه نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
طبق جدول زمان دریافت کارت ورود به جلسه از ۱۹ مرداد ماه تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه می باشد. و داوطلبان با مراجعه به سایت می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت
طبق آخرین اخبار اعلام شده زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت در تاریخ ۳ و ۲۴ مرداد ماه می باشد.

اعلام کلید اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت
داوطلبان دقت داشته باشند زمان اعلام کلید آزمون ارشد وزارت بهداشت در تاریخ ۲۵ مردادماه خواهد بود که دفترچه دانلود سوالات و کلید رشته های ارشد علوم پزشکی در سایت behdashtmohit.com قرار داده خواهد شد.

مهلت اعتراض به سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت
داوطلبان دقت داشته باشند در صورت داشتن اعتراض نسبت به سوالات آزمون می توانند از تاریخ ۲۵ تیرماه تا ۲۸ تیرماه نسبت به ثبت اعتراض خود اقدامات لازم را انجام دهند.

اعلام کلید اولیه بر اساس مصوبه دھمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بھداشت، درمان و آموزش پزشکی به تاریخ ۹۹/۳/۱۲ گواھی فارغ التحصیلی دانشجویان ترم آخر تا تاریخ ۹۹/۳/۳۰ مورد پذیرش میباشد.

بر اساس مصوبه دھمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بھداشت، درمان و آموزش پزشکی به تاریخ ۹۹/۳/۱۲ زمان فارغ التحصیلی دانشجویان برتر واجد شرایط طبق آیین نامه ” ادامه تحصیل دانشجویان رتبه برتر در مقاطع بالاتر مصوب سال ۹۸ ھم برای با آزمون و ھم بدون آزمون، تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ مورد پذیرش میباشد. فارغالتحصیلان بعد از این زمان، مجاز به استفاده در آزمون سال ۱۴۰۰ می باشند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *