منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹

متقاضیان شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت توجه داشته باشند، در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به پایان رسیده است. در صورت تمدید مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت اطلاعات در سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام به روز رسانی خواهد شد.

همچنین به دلیل تداخل برگزاری آزمون دکتری وزارت علوم با دکتری وزارت بهداشت، این آزمون که قرار بود به صورت الکترونیک و در روزهای ۲۵، ۲۶و ۲۷ تیرماه ۹۹ برگزار شود، به تعویق افتاده و طبق آخرین اخبار اعلام شده توسط دکتر سید سعید هاشمی نظری با اشاره به احتمال اعمال برخی تغییرات در برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، اظهار کرد: زمان برگزاری این آزمون‌ها در تاریخ‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ تیر ماه نهایی شده و از آنجا که در نظر است این آزمون‌ها به صورت تمام الکترونیک برگزار شوند جهت برگزاری بهتر آزمون، احتمالا یک روز دیگر یعنی ۳۰ تیر نیز به روزهای برگزاری اضافه می‌شود. البته این مساله در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

داوطلبان در مدت‌زمان تعیین‌شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می‌توانند در مدت‌زمان مشخص‌شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰
در این دفترچه تمام جزئیات مربوط به راهنمای ثبت نام آزمون دکتری و رشته های مجاز دکتری وزارت بهداشت ذکر شده است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸/۱۱/۱۵

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
همچنین با توجه به شرایط پیش آمده، داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ها جهت اخذ مدارک لازم برای ثبت نام فرم تسویه حساب دانشگاه، صورتجلسه دفاع و …) خود را با هر مدرک دیگر (مانند کارت دانشجویی،فرم تسویه حساب دانشگاه، صورتجلسه دفاع و …) که بیانگر وضعیت تحصیلی آنها باشد، انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط پیش آمده، داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ها جهت اخذ مدارک لازم برای ثبت نام (نظیر تاییدیه تحصیلی، گواهی فارغ التحصیلی و …) ندارند و می توانند ثبت نام خود را با هر مدرک دیگر (مانند کارت دانشجویی، فرم تسویه حساب دانشگاه، صورتجلسه دفاع و …) که بیانگر وضعیت تحصیلی آنها باشد، انجام دهند. پس از عادی شدن اوضاع، لازم است داوطلب از دانشگاه محل تحصیل خود بخواهد تا مدارک مربوطه، توسط آن دانشگاه (از طریق سیستم اتوماسیون اداری) برای مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شود .

داوطلبان با اسکن و ارسال مدارک مجاز بصورت اینترنتی با مراجعه به سایت sanjeshp.ir می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. معمولا مدارک لازم برای ثبت نام هر سال شامل اسکن عکس و موارد دیگری است که در مقاله شرایط و مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به طور کامل جزئیات مدارک لازم توضیح داده شده است. بعد از اعلام دفترچه راهنمای ثبت نام شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت – مهم ترین تغییرات آزمون دکتری وزارت بهداشت
معمولا هر سال برای کنکور دکتری وزارت بهداشت تغییراتی اعمال می شود که معمولا این تغییرات جزئی می باشد. مهم ترین تغییری که در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال ۹۹-۱۴۰۰ اعمال شده است، عدم ضرورت داشتن مدرک زبان mhle در زمان ثبت نام است و بر طبق این اطلاعیه داوطلب می تواند، بدون داشتن مدرک زبان ثبت نام خود را انجام داده و تنها داشتن مدرک زبان در مصاحبه امتیاز مثبت دارد.

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت – زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت
طبق آخرین اخبار اعلام شده، زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۲۷ ، ۲۸و ۲۹ تیر ماه نهایی شده و از آنجا که در نظر است این آزمون‌ها به صورت تمام الکترونیک برگزار شوند جهت برگزاری بهتر آزمون، احتمالا یک روز دیگر یعنی ۳۰ تیر نیز به روزهای برگزاری اضافه می‌شود. البته این مساله در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

داوطلبان یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانند، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. بعد از برگزاری آزمون نتایج معمولا در نیمه دوم مرداد ماه منتشر خواهد شد و پذیرفته شدگان در مرحله اول، دعوت به مصاحبه خواهند شد. برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری به اطلاعیه زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت مراجعه کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *