منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اعلام نتایج آزمون نوبت هفدهم ممیزان بهداشتی

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون نوبت هفدهم می رساند که نتایج آزمون به آدرس azmoon.iaeh.ir از تاریخ ۹۷٫۳٫۷ بر روی سامانه قابل مشاهده است. همچنین نحوه تحویل گواهی در اطلاعیه شماره ۷ قید گردیده است که به شرح زیر می باشد:

 

به اطلاع کلیه قبول شدگان در هفدهمین آزمون تعیین صلاحیت فنی ممیزان بهداشتی می رساند که جهت صدور گواهی متقاضیان بایستی مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ ریال‌ (چهل هزار تومان) به حساب شماره ۰۱۰۰۳۶۴۹۱۶۰۰۳ (حساب سیبا- بانک ملی شعبه صبا) به نام انجمن علمی بهداشت محیط ایران واریز نموده و اصل فیش پرداختی را حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۷با پست پیشتاز به آدرس تهران- منطقه ۱۴ پستی- اداره پست شهید بادامچی- صندوق پستی ۱۴۱۸۵۷۸۹ انجمن علمی بهداشت محیط ایران ( کدپستی ۱۴۱۸۸۴۳۳۵۸) و یا از طریق پرداخت اینترنتی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۴۳۲۸ انجمن بانک ملی واریز و تصویر فیش واریزی (که در آن اطلاعات پرداخت کاملا مشخص و قابل پیگیری باشد)، به شماره تلگرام انجمن ۰۹۳۵۷۰۹۴۰۸۶ ارسال نمایید.

گواهی قبولی به معاونت بهداشتی دانشگاه محل سکونت فرد ارسال خواهد شد و افراد می‌توانند از تاریخ ۲۳۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۷ با در دست داشتن اصل مدارک ذیل با مراجعه به معاونت های بهداشتی استان محل سکونت( آدرس ها در اطلاعیه شماره ۸ درج خواهد شد) به دریافت اصل گواهی قبولی اقدام نمایند:

۱ – اصل مدرک تحصیلی یا گواهی تائید آن
۲ – اصل شناسنامه
۳ – اصل کارت ملی
۴ – تصویر فیش واریز مبلغ هزینه صدور گواهی

نکات بسیار مهم:

گواهی قبولی به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی محل سکونت ارسال می گردد. بدیهی است آدرس ثبت شده در سامانه آزمون، بدین منظور استفاده خواهد شد.

درصورتیکه در مرحله تایید مدارک شرکت کنندگان (توسط معاونت بهداشتی محل سکونت) مشخص گردد که مدارک ثبت شده در زمان ثبت نام در آزمون واقعی نبوده ( و به اصلاح جعل مدرک صورت گرفته است) گواهی قبولی به فرد داده نشده و وجه پرداختی نیز مسترد نخواهد گردید. همچنین فرد مورد نظر تا ۲ سال حق شرکت مجدد در آزمون را نخواهد داشت.

 

منبع: انجمن علمی بهداشت محیط ایران
این مطلب چقدر مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *