منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

۴ مهر ماه، فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط گرامی باد

۲۶ سپتامبر مصادف با چهارم مهر ماه هر سال توسط فدراسیون بین المللی بهداشت محیط به عنوان روز جهانی بهداشت محیط نامگذاری شده است. شعار امسال این روز در سال جاری عبارت است از:

توجه به کیفیت هوای آزاد و هوای داخل ساختمان

indoor and outdoor air quality

که یکی از مهمترین موضوعات بهداشت اماکن بخصوص بهداشت مسکن و اماکن عمومی است.

بهداشت محیط به عنوان یکی از بخشهای بسیار مهم علوم پایه و اهرم اصلی کنترل آلاینده های محیط، نقش موثر و تعیین کننده ای بر سلامت انسان و محیط زیست دارد و هدف اصلی بهداشت محیط هم سلامت انسان است.

فرا رسیدن این روز را به تمام متخصصین عرصه مهندسی بهداشت محیط تبریک عرض می نماییم و برای تک تک همکاران عزیزمان در سراسر کشور عزیزمان آرزوی موفقت و سربلندی داریم.

 

 

به مناسبت این روز، رئیس فدراسیون بین المللی بهداشت محیط پیامی را به مناسبت فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط ابلاغ کرده است که می توانید از طریق لینک زیر این پیام را در قالب pdf دریافت نمایید.

 

[flm_button link_address=”http://dl.behdashtmohit.com/dl/2e2lv6″ link_target=”_blank” icon_placement=”Right” button_text=”دانلـود فایل” font_family=”{CLASS-Tahoma}” button_size=”MD” button_color=”Green” button_style_icon=”Lines-Right” button_hover=”HoverF-Green” rounded_corners=”3″ icon=”fa-cloud-download”]

 

همچنین انجمن علمی بهداشت محیط ایران به مناسبت این روز پیامی را به مناسبت فرا رسیدن این روز ابلاغ نموده است که از طریق لینک زیر می توانید این پیام را نیز دریافت نمایید.

 

[flm_button link_address=”http://dl.behdashtmohit.com/dl/6cm8w8″ link_target=”_blank” icon_placement=”Right” button_text=”دانلـود فایل” font_family=”{CLASS-Tahoma}” button_size=”MD” button_color=”Green” button_style_icon=”Lines-Right” button_hover=”HoverF-Green” rounded_corners=”3″ icon=”fa-cloud-download”]

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *