منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محلول ضدعفونی کننده را داخل خودرو نگذارید

الکل در دمای بالا خطر اشتعال دارد و به دلیل تبخیر شدن خاصیت ضدعفونی‌اش را از دست می‌دهد.با شیوع کروناویروس، الکل برای ضدعفونی وسایل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

الکل در دمای بالا خطر اشتعال دارد و به دلیل تبخیر شدن خاصیت ضدعفونی‌اش را از دست می‌دهد.با شیوع کروناویروس، الکل برای ضدعفونی وسایل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این مدت، یکی از وسایلی که در بیشتر خودروها یافت می‌شود، مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل است؛ در حالی که با توجه به شرایط دمایی این روزها در فصل تابستان، باقی گذاشتن شیشه الکل داخل خودرو بسیار خطرناک است. در تابستان‌های گذشته مواردی از انفجار اسپری خوشبوکننده یا فندک در خودروها بر اثر تابش نور خورشید رخ داده است؛ امسال علاوه بر این اقلام، خطر بیشتری به دلیل نگهداری مواد ضدعفونی کننده در خودروها جان شهروندان را تهدید می‌کند.

با افزایش دما و فرا رسیدن فصل تابستان،‌ به دلیل قدرت و گرمایی که اشعه خورشید در ساعات اولیه روز دارد، به راحتی یک فندک، خودکار، اسپری و مواد حاوی الکل منفجر می‌شوند بنابراین شهروندان تا حد امکان مواد ضدعفونی کننده را در داخل خودروها رها نکنند یا این وسایل، برای مدت محدود و در جایی دور از نور مستقیم خورشید در خودرو نگهداری شوند. همین موضوع درباره آشپزخانه هم صدق می‌کند و نباید ضدعفونی کننده نزدیک به اجاق گاز و آبگرمکن و در تابش گرمای زیاد قرار گیرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *