منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

استخدام بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی بهبهان

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون برای بکارگیری بهورز درخانه های بهداشت، در نظر دارد بر اساس دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز و از محل سهمیه های استخدامی شماره ۱۵۱۶۰۹ مورخ ۲۷/۰۳/۱۳۹۸ سازمان امور اداری و استخدامی کشور  و همچنین مجوز شماره ۳۸۶۷۰ مورخ ۱۸/۳/۱۳۹۴سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  به تعداد ۲ نفر برای تامین کادر بهورز خانه های بهداشت جدیدالاحداث وموارد کسری بهورز به صورت استخدام  پیمانی مطابق جدول شماره (۱) و بر اساس دستورالعمل جذب بهورز موضوع بند ۱۷ مصوبات هیات امنا مورخ ۱۰/۰۷/۱۳۹۸تعداد ۱ نفر به ازاء  بهورزان خروجی به صورت قرار داد کار معین و مطابق جدول شماره (۲) از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به شرح جداول ذیل پذیرش نماید.

مهلت ثبت نام از ۱۴ الی ۲۲ تیر ۱۴۰۱ می باشد.

> شرایط احراز

الف) شرایط احراز برای بهورز زن(پیمانی)به ترتیب اولویت:۱_ دارندگان مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته های بهداشت عمومی ، پرستاری، مامایی  ۲_گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی و یا گواهینامه پایان تحصیلات سه ساله دوم دوره متوسطه(علوم تجربی ، ریاضی و انسانی)

ب) شرایط احراز برای بهورز مرد (پیمانی و قراردادی)به ترتیب اولویت -: ۱_دارندگان مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته های  بهداشت عمومی ، پرستاری ، بهداشت محیط   ۲_  گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی و یا گواهینامه پایان تحصیلات سه ساله دوم دوره متوسطه(علوم تجربی ، ریاضی و انسانی)

> شرایط عمومی

– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور شناخته شده در قانون اساسی
– داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– بومی بودن درمحل خدمت بر اساس شرایط اختصاصی مندرج در اطلاعیه پذیرش بهورز
– داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران )
تبصره۱ : معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که براساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه یا مراکز تخصصی طب کار با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
– عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر
– داشتن سلامت جسمانی و روانی ،اجتماعی و توانایی برای انجام کاربهورزی وقابلیت انجام فعالیتهای مرتبط با آن از جمله دهگردشی وانجام سیاری ها درروستاهای تحت پوشش با تائید کمیسیون پزشکی.
– نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی وسایر واحدهای  دانشگاه
– داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایردستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
تبصره۲ : نیرو های قراردادی دانشگاه به شرط داشتن شرایط ، مجاز به شرکت در آزمون مزبور می باشند.
– نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی.

> شرایط اختصاصی

مدرک تحصیلی:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های بهداشت عمومی ، مامایی  و پرستاری برای داوطلبان زن و داشتن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های بهداشت عمومی ، بهداشت محیط و پرستاری برای داوطلبان مرد

تبصره ۱: در شرایط استثنایی (عدم دسترسی به فارغ التحصیلان دانشگاهی واجد شرایط در رشته های مورد نظر در مناطق مجاز) پذیرش از افراد دارای گواهی نامه پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه نظام جدید در رشته های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی و فاقد هرگونه مدرک دانشگاهی، صورت می پذیرد.

شرکت داوطلبان بهورزی دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع کارشناسی در رشته های ذکر شده در آزمون بهورزی مجاز نمی باشد.

تبصره ۲: در صورتی که داوطلب در بدو خدمت دارای مدرک دانشگاهی ذکر شده در بند ۱ بوده ودر عین حال مدرک تحصیلی در سایر رشته های تحصیلی نیز داشته باشد ؛ ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست به کارگیری مدرک دیگر در هنگام اشتغال خواهد بود.

– پذیرش دانشجویان به عنوان بهورز ممنوع می باشد و درصورت احراز قبولی , پذیرش نهایی آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هرگونه مدرک دانشگاهی قبل از شروع کلاسهای بهورزی می باشد . در صورت عدم ارائه گواهی مذکور می بایست از دانشگاه محل تحصیل تائیدیه واحدهای گذرانده شده (تازمان برگزاری آزمون) اخذ گردد که نشان دهنده عدم امکان دریافت مدرک دانشگاهی در مقطع پذیرفته شده با توجه به ضوابط آموزشی باشد. به منظور اطمینان از اجرای این فرآیند ، دانشکده علاوه بر موارد پیشگفت ، می بایست از این افراد تعهد مورد لزوم مبنی بر عدم برخورداری از شرایط دریافت مدرک تحصیلی را نیز اخذ نماید.

پذیرش افراد متعهد خدمت وکلیه افرادی که شرایط به کارگیری واستخدام را به عنوان بهورز درخانه بهداشت اعلام شده ندارند ممنوع می باشد.

نکته ۱: مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در دانشکده علوم پزشکی بهبهان می باشند؛ در صورت دارابودن شرایط بومی مطابق با بند زیر و سایر شرایط مندرج دراین دستورالعمل، صرفا در روستاهای محل پذیرشی که نوع استخدام آنان پیمانی است ، مجاز به شرکت درآزمون مربوطه می باشد.

نکته ۲: مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در دانشکده علوم پزشکی بهبهان می باشند؛مجاز به شرکت در آزمون قراردادی(کارمعین) نمی باشند.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام دانشکده علوم پزشکی بهبهان میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *