منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش خود طبق مفاد دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز مصوب هئیت امنا دانشگاه علوم پزشکی از محل مجوز تبصره ۱ ماده ۱ دستورالعمل مزبور تعداد ۶۶ نفر به صورت قرارداد کار معین و تعداد۴۱ نفر بگه صورت پیمانی از بین افراد واجد شرایط از طریق برگزاری امتحان عمومی، تخصصی ، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورز به صورت قرارداد کار معین در محل های مندرج در جدول پیوست ۱ و به صورت پیمانی در محل های مندرج در جدول پیوست ۲ از بین داوطلبان واجد شرایط در خانه های بهداشت مربوطه با شرایط ذیل جذب نماید.

مهلت ثبت نام تا ۱۷ آذر ۱۴۰۰ می باشد.

> شرایط عمومی

۱-۱ -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور
۲-۱-داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۳-۱-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴-۱ -داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
تبصره : معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد .
۵-۱ -عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روانگردان
۶-۱-عدم سابقه محکومیت جزائی موثر
۷-۱ -داشتن سلامت جسمانی و روانی ، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش با تایید کمیسیون پزشکی
۸-۱ -نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه

> شرایط اختصاصی سنی

۲-۱. حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۰ سال (۲۹ سال و ۱۱ماه و ۲۹ روز )و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی ۲۸سال ( ۲۷سال و ۱۱ماه و۲۹ روز ) می باشد . تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرارمی گیرد .
۲-۲موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. در هرصورت سن داوطلب دارای مدرک کاردانی نباید از ۳۰ سال ( ۲۹ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز ) و سن داوطلب دارای مدرک کارشناسی نباید از ۳۲ سال ( ۳۱ سال و ۱۱ماه و ۲۹ روز ) تجاوز نماید.
الف) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف رابه استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
ب) مدت خدمت انجام شده دوره ضرورت آقایان بر اساس کارت پایان خدمت
تبصره ۲- سقف سنی ایثارگران برابر قوانین مربوطه به شرح ذیل لحاظ خواهد شد.
الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، فرزندان آزادگان یک سال اسارت  و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب) سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل می باشند، در غیر این صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد .
ج) پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
د) داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
تبصره: مدت خدمت حضور غیرداوطلبانه در جبهه تا تاریخ ۱۳۶۷/۰۵/۲۹ داوطلبانه محسوب می گردد.

> شرایط اختصاصی استخدام بهورز عبارتست از

۳-۱. شرکت داوطلبان بهورزی دارای مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های بهداشت عمومی (بهداشت خانواده) و مامایی و پرستاری جهت پذیرش بهورز زن و رشته های بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها) و بهداشت محیط و پرستاری جهت پذیرش بهورز مرد در آزمون قرارداد کار معین و پیمانی مجاز می باشند.
۳-۲. مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته ی پرستاری که در حین انجام خدمت قانونی در دانشگاه مورد پذیرش می باشند، در صورت دارا بودن سایر شرایط مندرج در آگهی فقط می توانند در آزمون (استخدام پیمانی) شرکت نمایند. در صورتی که طرح خود را به اتمام رسانده باشند میتوانند در آزمون قرارداد کار معین و پیمانی شرکت کنند و کسانی که طرح خود را شروع نکرده اند مجاز به شرکت در هیچ کدام از آزمون های پیمانی و قرارداد کار معین نمی باشند.
۳-۳: شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع کارشناسی (در رشته های فوق الذکر ) در آزمون بهورزی مجاز نمی باشد.
۳-۴:  دانشجویان در صورتی می توانند در آزمون شرکت نمایند که در صورت احراز قبولی، پذیرش نهایی آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هرگونه مدرک قبل از شروع کلاس های بهورزی می باشد.
تبصره: در صورتی که داوطلبان دارای مدرک تحصیلی در رشته های بهداشت عمومی (بهداشت خانواده ) و مامایی و پرستاری ، بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها) و بهداشت محیط  باشند و مدرک تحصیلی بالاتر در سایر رشته های غیرمرتبط داشته باشند، می توانند در آزمون شرکت نمایند اما در بدو استخدام متعهد میگردد که مدارک تحصیلی مربوطه حداقل ۱۵ سال اعمال نگردد.
۳-۵ :پذیرش بهورز صرفاً به صورت بومی صورت می گیرد و  پذیرش بهورز غیر بومی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد داوطلبان بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشند تا به عنوان بومی تلقی گردند.
الف) محل تولد داوطلب (طبق مندرجات شناسنامه) با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ  اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد .   ب) حداقل دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه)  و در خصوص فارغ التحصیلان نظام جدید ،دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم )) را در روستا و یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد .
تبصره۱ : داوطلبان زن که شرایط بند  «الف» و  «ب » را نداشته باشند ولی با فرد شاغل در همان روستای اصلی  واجد شرایط و مطابق بند  «الف» و  «ب» ازدواج کرده و حداقل ۲ سال اخیر از تاریخ ازدواج آنان تا اولین روز ثبت نام در آزمون گذشته باشد و سکونتشان در محل مورد تقاضا پذیرش بهورز در این مدت (۲سال ) محرز شده باشد، به عنوان بومی تلقی می شوند و پذیرش آنان بلامانع است .
تبصره ۲: احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای  «الف» و  «ب» و تبصره ۱ از طریق گواهی شورای اسلامی روستا (ممهور به مهر و امضای رئیس شورا و نصف اعضای شورا به اضافه یک نفر) با تایید خانه بهداشت  مربوطه و تایید مرکز بهداشت شهرستان صورت می پذیرد) و در موارد خاص و مورد اختلاف کمیته آزمون تصمیم نهایی را خواهد گرفت. تبصره ۳: چنانچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل ، گذراندن طرح و یا  اشتغال وانجام دوره دمت  وظیفه دوره ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آن که شورای اسلامی روستا سکونت آنان را گواهی کند و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای مورد تقاضا تایید نماید پذیرش آنها بلامانع است . لذا برای گروه های مذکور اقامت در دو سال اخیر در روستای مورد نظر مشروط بر این که خانواده وی اقامت دائم در روستای مورد نظر داشته باشند ضرورت نگدارد. در این شرایط گواهی دال بر اقامت در روستا قبل از شرایط فوق ضرورت دارد.
تبصره ۴:ملاک تشخیص روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز در سهمیه بومی ، آخرین تقسیمات کشوری می باشد.
تبصره ۵: برابر تقسیمات کشوری شهرستان مارگون از شهرستان بویراحمد منفک و مستقل می باشد.
۴. از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی در صورت وجود داوطلب واجد شرایط تا ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی و نمرات فضلی انتخاب و جهت انجام مصاحبه به کمیته مصاحبه معرفی می گردند تا پس از انجام مصاحبه نسبت به انتخاب ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز (اصلی و ذخیره ) براساس مجموع نمرات کتبی و  مصاحبه اقدام و به هسته گزینش معرفی گردد.
۴-۱ : برای پذیرش هر یک از پست های بهورزی ، گزینش افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی در اولویت هستند . لذا در صورتی که برای یک پست بهورز ، تعداد واجدین شرایط با مدرک کاردانی و کارشناسی  حداقل ۲ نفر در روستای اصلی باشد دانشگاه از میان ۲ نفر ذکر شده اقدام به گزینش بهورز می نماید .
۴-۲: در صورتی که تعداد واجدین شرایط دارای مدرک دانشگاهی برای شرکت در آزمون تنها یک نفر باشد دانشگاه می تواند مشروط به گواهی کتبی کارگروه آزمون مبنی بر انجام فراخوان در تمامی  نقاط مورد نظر انجام شده (روستای اصلی ، روستای قمر ، روستاهای شعاع ۳۰ کیلومتر تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت مربوطه به غیر از حوزه شهر) و تنها فرد واجد شرایط یک نفر است پس از توافق معاون بهداشت دانشگاه آزمون کتبی رادر مورد فرد واجد شرایط انجام داده و در صورت کسد حد نصاب نمره وی را برای مصاحبه معرفی نمایند.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام بهورز قراردادی و پیمانی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود جدول نیازهای استخدامی بهورز پیمانی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود جدول نیازهای استخدامی بهورز قرارداد کار معین اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *